Wat is je motivatie om lid te zijn van dit netwerk?
,,In de overgang van een lineaire (bouw)economie naar een circulaire, is voor biobased een centrale rol weggelegd. Daaraan meewerken is een geweldige mooie bezigheid!''
Hoe draag je bij aan biobased bouwen?
,,Vooral door het netwerken; kennis en en ervaring delen maakt dat je als collectief vooruitkomt.''
Waarvoor kunnen mensen je benaderen?
,,Vooral voor het delen van ervaring op het gebied van praktische toepassing in gemeentelijk beleid. Maar ook: hoe gaan we het beste inspelen op nieuwe regelgeving vanuit Brussel ( svp geen salespitches!).

